onsdag 20 februari 2008

THE Trip.

Äntligen är det klart, min, pappsens & lillsyrrans alpresa är bokad. Den 8:e mars bär det av, destination Geneve! Vart i Alperna vi sedan hamnar vet vi först då, vi har nämligen tagit en ospecificerad resa. Reser gör vi med VingAlpin och flyger man till Geneve med dem kan man hamna på skidorter både i Frankrike och i Schweiz, jag håller en tumme för Frankrike och någon av Les trois Valles. Har varit där en gång förut år 2001, både åkningen och utelivet var tokbra!! Förhoppningsvis får vi samma underbara väder denna gång som under förra skidresan, så brun i ansiktet som jag var efter den resan har jag aldrig varit förut. Bara för att jag är så in skimood bjussar jag på lite sköna alpbilder....
***this is me in less than three weeks***

4 kommentarer:

Anonym sa...

8:e februari? shit missade jag att ni var iväg eller är det ett helt år till? ;)

Anonym sa...

Naaajs.. Fast jag behöver inte bli avundsjuk, för vår del lutar det åt turkiet..fast det blir ju inte förrän till sommarn iofs.. Åh, nu blev jag avis iaf. :( Haha..

Fröken Jennie sa...

Soffe: HAHA! Ja det där blidde ju rätt så fel.. det ska ju såklart vara den 8 mars :) Tyvärr landar vi i Sverige på natten till den 16 Mars så jag missar din fest :(. Men vi tar igen det en annan kväll, Puss gumman!

Fröken Jennie sa...

Barrolicious: Turkiet är NAAJS, varmt som attans men det gillar väl du bruttan :). Puss