torsdag 21 februari 2008

Helgens I-landsproblem.

Sedan jag fick sms av Carro om fest igår kväll kom jag på att jag har ett stort problem inför helgen, what party to attend?!?.
Fredrik & Frida skall ha ett hemma hos sig på campus...
Mikis ska tydligen ha förferre i sin lya på söder
dessutom ska Jossan ha födelsedagspartaj som Lina vill ha med mig på...
Helgens I-landsproblem det här!
Idag är det dags för vägning på viktväktarna igen, ska bli spännande att se om mitt "slit" gett något resultat! Det känns iallafall bra att jag äter nyttigt & rör på mig :) Återkommer ikväll efter gymmet med resultat.
Back to work, Puss

2 kommentarer:

Anonym sa...

Blir nog helkväll / hemmafest hos mjukis, ingen känner direkt för utgång efter.. Kram

Fröken Jennie sa...

OK, det kan ju vara bra att ta med i invägningen när det gäller val av fest :) Kram!