fredag 22 februari 2008

I väntans tider...

så kan jag bjuda på lite smarrig info om mig själv, listan snodde jag från sötaste Karolina.

ALLMÄNT.
1. vad heter du? Jennie Martina
2. vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja?
3. vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig? Micke, om jag vart en kille alltså..
4. vilket stjärntecken är du? Aries
5. vilken årgång är du? 82:a.
6. vart bor du? Växjö
7. bott utomlands? Jepp, i Sheffield vårterminen 2007 & St Anton skidsäsongen 2001/02
8. flyttat antal gånger? hmm, 6 ggr. 5ggr inom Växjö (räknar inte gångerna jag flyttade utomlands för ett tag)
9. vart skulle du vilja bo? Stockholm, Rivieran någonstans, Malmö, London eller New York
10. yrke? jag säljer det bästa kontorsmaterialet i stada.

UTSEENDE.
1. hur lång är du? 167
2. hur mycket väger du? 1,9 kilo mindre än för två veckor sedan :)
3. hårfärg och frisyr? halvkort frilla med en rätt guldbrunljus färg med lite mörkare i hårbotten (behöver både klippa & färga mitt hår)
4. ögonfärg? svenskt blå.
5. mest nöjd med? min midja...
6. minst nöjd med? My hump and thighs, ibland iaf.
7. skostorlek? 36-37 (36 på längden, 37 på bredden)
8. glasögon? Japps, ett par röda och ett par svarta.
9. har du några piercingar/tatueringar?

FAVORITER.
1. filmer? Just nu är nog Juno i topp.
2. låtar? Mr Brightside med The Killers, makes me smile!
3. årstider? Riktig vinter, redig vår, solig sommar & färgglad höst :)
4. mat/dryck? det mesta som inkluderar vitlök & vatten (gärna kolsyrat)
5. djur? Vår blivande vovve kanske, hundar & katter gillar jag bäst.
6. färg? Rosa, vitt, blått & svart.
7. parfym? Britney Spears Fantasy.
8. tv-program? Desperata hemmafruar, Grey's Anathomy, På Spåret & alla möjliga inredningsprogram.
9. sysselsättning? Renovering av bostadsrätten, när det går framåt. Lek & fest med vänner, mys i soffan med älsklingen samt att hitta på bus!


KLÄDER.
1. vad använder du just nu för jacka? Svart kappa från H&M, hoppas dock att jag snart kan börja använda min skinnjacka igen
2. vad använder du just nu för skor? Mest stövlar och svarta pumps.
3. favoritfärg på kläder? svart, vitt, rött och blått.
4. vilka kläder skulle du vilja ha just nu? Ett par nya jeans, men inte ännu.. först ska jag gå ner ett par kilo till:)
6. favoritaffärer? H&M!!!.
7. för ungefär hur mycket köper du kläder för i månaden? Det vågar jag varken tänka på eller skriva här, mycket är det iallafall.
8. vad har du för byxstorlek? 38-40. Om jag får som jag vill, strax en ren 38!
10. vad har du för tröjstorlek? S

BLANDAT.
1. vad heter din morfar? Min älskade morfar hette Per.
2. var har du i din jackficka just nu? 6 kronor, ett kvitto från H&M och mina bilnycklar med Lyreco nyckelband.
3. vad är du beroende av? Beroenden har jag faktiskt inga, det skulle väl vara shopping isåfall.
4. vilket land kommer du i från? Sverige!
5. vad tror du på? Mig själv, men även jag tvivlar ibland ;)
6. vilken religion tillhör du, om du nu tillhör någon? Kristendomen.
8. vad köpte du senast? Svarta träningsbyxor, storblommigt linne samt småblommig skjorta.
9. har du nåt husdjur? Nope, inte ännu
10. vad bor du i? I ett sju våningar högt hus byggt på sumpmark.

PRYLAR.
plånbok: En svart, småtrasig liten sak.
tandborste: En vit och rosa helt ny och oanvänd!
smycken: Oftast silverblommor från Pilgrim i öronen.
solglasögon: Pilotisar.
underkläder: Hipsters!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Haa, kul tidsfördriv va?

Jag är för övrigt helt slut efter dagens body power, herreguuud.. O nu ska mikis dra med mig på muscle complete de tisdagar jag är ledig också, det här känns riktigt bra :) Tänkte prova på spinning ngn gång med, om jag vågar *rädd för att trille av* :)

Kramkram, trevlig fredag på er båda!

Anonym sa...

jag lånar din väns lista ;)
Krya på dig!
kram