lördag 23 februari 2008

Då var det vår!

Efter att ha tittat på nyhetsmorgon i morse kan jag nu konstatera att våren är här. Tydligen är det vår när det, efter den 15 februari, har varit en genomsnittstemperatur på 0 grader i minst sju dagar. De sju dagarna har gått nu :)
För att fira att det blivit vår tog Sara, Geddon & jag en blåsig promenad runt sjön, det var inte speciellt angenämt men jag tjänade in 3 points som jag kan behöva ikväll, om det nu blir nått partaj för mig. Mår nämligen inte helt bra, lite ont i halsen, huvudet och känner mig allmänt seg.. då bör man väl egentligen inte dricka någon alkohol. Kanske blir det att jag nykter följer med till Fredrik & Frida och sedan kör hem, imorn ska vi ju till IKEA och inhandla säng :)




2 kommentarer:

Anonym sa...

Guud så söt du är! ..o geddon..och sarisen med spåklart. o vilket underbart väder! åh nu kommer vårkänslorna hörrö ;)

Fröken Jennie sa...

Ja nu kommer alla känslorna på en och samma gång ;). I love sunshine, men kan det inte vara sol jämt? Kram!