fredag 22 februari 2008

VA? Fredag igen...

Jag har sagt det förr, jag säger det igen; det är helt sjuukt vad fort veckorna går! Jag hinner ju knappt blinka mellan måndag & fredag :). Detta har dessutom varit en bra vecka, jag har sålt helt OK, fått massor av pepp av mina kollegor, vi har hunnit långt på vårt sovrum (mesta blir klart i helgen) och jag har gått vidare till intervju på jobbet jag sökte, yeah! Idag kommer också bli en riktigt bra dag, det känner jag på mig :) Vi ska tacka av min söta kollega Lilly som jobbar sin sista Lyreco-dag idag, därför ska hela teamet samlas på en restaurang i Värnamo för en överraskningslunch tillsammans. Kul att träffa alla igen även om det är trist att Lilly ska sluta! Det ska för övrigt bli spännande att se vad restaurangen har att erbjuda samt hur stark jag är när det kommer till frestelser... Efter jobbet blir det nog en promenix runt sjön & en liten sväng på staden. Det är inte helt skralt i kassan trots att det snart är lönedags och bonuscheckarna från H&M riktigt bränner i plånboken, kanske blir det att spendera någon/några av dem... we'll see!
Nu ska jag ta tag i veckans sista jobbdag :) Puss på er.

PS. JA, jag handlade rätt mycket på H&M under 2007. DS

2 kommentarer:

Anonym sa...

Sannerligen, du måste ha shoppa lostt rejält på H&M :) själv fick jag bara 50 kr.. hmm

kram Annso

Fröken Jennie sa...

Haha! Va kul att höra från dig Annso :)
Jo, en 15 lappar gick det nog åt... Kramis!