måndag 25 februari 2008

Lördag-söndag-måndag.

Det blev en rätt lugn lördag precis som jag misstänkte, även om jag hängde med Johan till Fredrik & Frida där det var fullt galej! Dock blev det inte helt nyktert som jag hade tänkt utan en 3 drinkar blev det innan vi tog en svängom på Stenladan. Festen var mycket trevlig! Massor av goda salta pinnar & singstar där jag fick briljera med Mr Brightside :). Avslutade kvällen med makrillmacka (trots att vi var sjukt sugna på korv&mos a'la Statoil) innan vi sov en sista natt i vardagsrummet. Söndagen blev precis som planerat en enda lång fixar & IKEA-dag :). Vi inhandlade en sängstomme (vit, 180 cm MALM), två resårbottnar (SVANDAL), en jättegosig bäddmadrass (TUVEBO), ett sängbord (vitt MALM) & ett urskönt tunnt supersizat duntäcke! Lite smått, gott & annat lull-lull blev det såklart också, men jag kan ju inte räkna upp hela kvittot här i bloggen. Idag är jag trots en god natts sömn, lika förkyld som killen i reklamen "ni tjejer talar om hur det är att föda barn, ni skulle bara veta hur det är när en kille är riktigt förkyld". Så ILLA är det! Har inte tagit mig för ett endaste dugg idag fastän det är kaos här hemma... det tyder på att jag inte är helt som jag ska.. Ska dock försöka få ihop sängbordet i eftermiddag så att vi kan få undan all kartong & plast. Först lite vila...
Puss på pannan, vill ju inte smitta ;)

1 kommentar:

Anonym sa...

Bra ändå att du var frisk nog för utgång i helgen, hade ju lätt blivit tråkigt annars :) måndgar kan man gärna vara sjuk på menar jag. :) kram o krya på dig!