tisdag 15 januari 2008

Vinn en bling-bling almanacka!

Eftersom jag själv köpte en almanacka förra veckan & eftersom jag för några månader sedan fick en träningsalmanacka på jobbet, så har jag bestämt mig för att lotta ut den guldiga almanackan på bilden ovan. Det enda du behöver göra för att tävla är att lämna en kommentar i ett inlägg här på bloggen. Tävlingen pågår till imorgon den 16/1 klockan 17.00.
Lycka till!

Update: Då jag inte har 10000 läsare om dagen är chansen att vinna rätt stor ;)

10 kommentarer:

Anonym sa...

Cute!

Gillade dina bilder från Jkpgfesten med, väldigt läcker kjol!

Anonym sa...

Hej gummsan! God fortsättning på dig. Nej snart får jag ta mig i kragen och komma upp till Växjö, var så längesen vi sågs men glädjer mig för dig med din och Johans lägenhet och ditt jobb, du verkar må så bra, så härligt och höra :) Puss på dig!!

Anonym sa...

det är marre där skrev precis :)

Anonym sa...

en guldalmanacka är aldrig fel ;)
Fortfarande inte sett skympten av dej eller din sambo, även fast det är bara några få hus emellan. Hört ngt om när "vårt" gym ska bli klart? Är nyfiken på det stället, är ju så "långt" till keygym, hahaha. kanske märks att jag är lat =P
Ha en bra dag! Nu ska jag iväg på min nästsista lektion, någonsin :) kram

Anonym sa...

Du är för komisk!

Anonym sa...

Åh vad skoj! Jag vill verkligen vinna, behöver en almanacka och har inte så mycket pengar nu när jag är mammaledig *blink blink*
Jag kan länka till tävlingen i min blogg om du vill?
Puss och kram

Anonym sa...

Tack så mkt! :)
Åå en sån guldig almanacka har jag tänkt köpa, fin ju!
Såå du bor också i Växjö?

Anonym sa...

Små barns mamma som ja är med jobb och allt där till. en almanacka hade suttit fin fint! J.L SKÅNE TÖS

Fröken Jennie sa...

Tack för alla kommentarer, vinnaren är korad! Marre :)
Puss på er alla.

Fröken Jennie sa...

Carro: Thanx! Jag gillar också kjolen, men den är lite dum och vill gärna glida upp då materialet är glansigt.

Marre: Grattis! Jag definitivt att du ska komma upp och hälsa på snart :) Skulle egentligen vilja komma ner och hälsa på dig också i Malmö... vem vet.. man kanske flyttar dit en vacker dag!

Carro: Yes jag bor i Växjö, solen med 24 minuter sol i månaden ;)

Småbarnsmamma i Skåne: Tyvärr bidde det ingen almanacka den här gången. Men watch out, det kan komma en tävling snart igen!

Stora Kramar till er alla!

Soffe: Vaddå komisk? Det var väl bara snällt! Jag har ingen nytta at 4-5 almanackor själv.. och en har jag redan skänkt till lillasyster :)

Pernie: Kanske kan ses en sväng när jag ska upp till Sthlm den 1-3 Februari, det hade vart skoj att se de numera berömda ansiktena igen! :)

Chica: Hmm, vilket gym? Ska det det byggas ett gym här i närheten? Det hade jag ingen som helst aning om! Har inte sett dig heller, men det kanske beror på att du spenderar all din vakna tid i studion ;)