tisdag 15 januari 2008

Lite om allt, och allt om inget.

Varm & svettig ena minuten, kall och frusen nästa. Kan det vara så att jag har hamnat i ett för tidigt klimakterie? Fast det kan jag ju knappast har gjort när jag samtidigt har grym mensvärk. En ganska tung dag idag, sov väldigt dåligt i natt. Trots detta har dagen inte varit helt tokig, den började med ett positivt samtal från Jeanette (min teamleader) som var kvittrande glad över att jag haft så bra siffror de senaste dagarna, den glädjen smittade :). Efter ett par rätt tunga månader så känns det äntligen som jag är på gång igen. Nu jävlar X#X#.
Skulle egentligen ha tränat muscle complete med Saris & syrran ikväll men jag fick faktiskt avboka, inte kul om man skulle gå och bli riktigt sjuk nu när både jobbet och träningen fått ordentlig fart. Istället sitter jag och jobbar med offerter till kunder samtidigt som jag shoppar på H&M. Det blir lite basgrejor denna X3 (grön, puderrosa och vit), dessa snajsiga brillor i favoritmodellen och ett halsband. Ska ta och laga lite käk nu, kanske en nyttig omelett med massor av grönsaker, keso och tonfisk.
Puss
Pssst.
Du har väl inte missat kalendertävlingen, vinstchans just nu 20 %

Inga kommentarer: