onsdag 2 januari 2008

TheoneandonlyJennie is back in the show

Gott Nytt 2008 kära vänner!
Inte helt planerat är jag nu tillbaka och bloggar här igen. Var på gång med en ny blogg, Johan hjälpte mig med layouten och sånt där spännande när min dator helt sonika bestämde sig för att löpa amokk och sluta fungera. Bakgrund, header och sånt där som jag behöver för att få den nya bloggen färdig kommer jag därför inte åt, borta! Mitt sug efter att blogga är dock tillbakas igen och därför kör jag på här. Great huh?
Tänker inte ge någon genomgång om vad som har hänt sedan jag skrev sist utan jag kör på som om att jag skrev mitt allra första inlägg i detta nu.
Enjoy.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Härligt! :)

Fröken Jennie sa...

Ja sjukt härligt är det, speciellt nu när Johans dator har vaknat till liv och ett inlägg inte tar 3 timmar att plita ner :)