måndag 12 november 2007

I need a break.

Och ett break kommer det bli. Har varit väldigt dålig på att blogga den sista tiden, har egentligen massa att skriva om men kommer inte till skott.. vill nog göra detta i annan tappning någon annanstans. Kommer alltså inte att sluta blogga, det kommer troligen bara bli ett litet uppehåll då jag fixar till en blogg så som jag vill ha den och därifrån kommer jag sen försöka komma igång att skriva mer regelbundet igen, som jag gjorde tidigare.

Jag gillar inte att göra saker halvdant, då låter jag hellre bli helt.
Så så får det bli för en stund.
Puss & Klem

9 kommentarer:

Anonym sa...

Jag förstår precis hur du känner, kommer vänta med spänning på när du känner dej 100%-ig för bloggning :)
kram

Anonym sa...

taaack... de är så skönt att vara klar långt innan den ska in!!! kram kram

Anonym sa...

Bloggtorka har vi alla drabbats av! Håller du på att fixa en helt ny blogg eller bara din befintliga?

Trevlig kväll!

Anonym sa...

Kommer alltid stunder då man drabbas av bloggtorka. Ha en go kväll

Anonym sa...

ska du sluta skriva blogg? happ happ! hoppas ändå att det kommer lite ord med jämna mellanrum :) kram kram

Anonym sa...

Oi, achei seu blog pelo google está bem interessante gostei desse post. Gostaria de falar sobre o CresceNet. O CresceNet é um provedor de internet discada que remunera seus usuários pelo tempo conectado. Exatamente isso que você leu, estão pagando para você conectar. O provedor paga 20 centavos por hora de conexão discada com ligação local para mais de 2100 cidades do Brasil. O CresceNet tem um acelerador de conexão, que deixa sua conexão até 10 vezes mais rápida. Quem utiliza banda larga pode lucrar também, basta se cadastrar no CresceNet e quando for dormir conectar por discada, é possível pagar a ADSL só com o dinheiro da discada. Nos horários de minuto único o gasto com telefone é mínimo e a remuneração do CresceNet generosa. Se você quiser linkar o Cresce.Net(www.provedorcrescenet.com) no seu blog eu ficaria agradecido, até mais e sucesso. If is possible add the CresceNet(www.provedorcrescenet.com) in your blogroll, I thank. Good bye friend.

Anonym sa...

hörru du, vilket husnr var det nu igen du bor på? har inte sett skympten av dej än så länge och ändå bor vi på samma område, haha

kramkram/Chica

Anonym sa...

oj, skymten stavas det kanske?:P

Anonym sa...

Hej Gumman, nu är det snart dags för en jennie uptodate...jag saknar den så!!! Fast du in real är ännu bättre, puss o kram Sara