fredag 18 januari 2008

TGIF- Thank God Its Friday!

Mätt och belåten, trött och nöjd.
Vart en toppen vecka jobbmässigt, denna månaden kommer det förhoppningsvis bli gött klirr i kassan! Det var dock lite småjobbigt på jobbet i eftermiddag då min nyaste kund som la sin första beställning igår ringde och berättade att mer eller mindre allt som beställt var fel/trasigt. Jag sa dock till kunden att jag skulle lösa det- och det gjorde jag! Tror och hoppas att han fortsätter att handla av mig. Typiskt bara att när det väl blir nått fel med en vara eller leverans (vilket aldrig har hänt mig förut i den här omfattningen) så sker det med en helt ny kund. Nu ska jag dock försöka lägga jobbet åt sidan och ta helg ordentligt,det ska jag göra med hjälp av en fhv. bra film (We own the night), världens bästa pojkvän/sambo och en stor påse med lösgodis från videomix!
Småshoppade förresten till det litegrann på lunchen idag, var inne på MQ och hittade en fin stickad tröjklänning i svart från BZR (Bruuns Bazaar) på rean. Igår gjorde jag också ett par fynd på Kupan i Vislanda; en söt svart smyckesask med målade blommor på, en liten träask med glasunderlägg i samt en svart kuvertväska i skinn med inbyggd spegel. Alles in total 30 riksdaler. Ska visa bilder på allt i morgon.
Nu bion,
Puss

4 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken duktig och ansvarsfull säljare du är, Jennie! Kramis!

Fröken Jennie sa...

Vad du är söt Mikis, precis vad jag behövde höra! Var helt lipig precis när jag löst det hela, man vill ju liksom vara sina kunder till lags :)... Kram tillbaka!!!

Anonym sa...

Tack! Har haft de superbra hemma på västkusten. Har din helg vart bra? kram

Fröken Jennie sa...

Carro: Den har varit lugn och skön (ingen sprit alltså) :). Men vi har haft fullt upp ändå, lagt golv i vår lägenhet! Nu ska vi ut till campus och mysa, äta o kolla på film med Fredrik & Frida. Kram!