söndag 20 januari 2008

Golv, Golv, Golv & Golv!

Golvet har varit i fokus den här helgen. Golvet i hallen, handbolls-em, bio, god mat, godis & mycket sömn, så skulle man kunna sammanfatta den här helgen! Ingen som helst träning, tyvärr! Men det tar jag igen under kommande vecka, minst 4 pass får det bli. Ikväll blir det mat, mys & säkert film hemma hos Fredrik & Frida på campus. Ett riktigt bra slut på en lugn & skön helg. Nästa helg blir förhoppningsvis inte riktigt lika lugn, då blir det åtminstone galej på lördag, inflyttningsfest närmare bestämt.
Hade tänkt att bjuda på lite bilder på vår "nya" hall samt veckans fynd men ni får hålla er, kameran & datorn kommer inte överrens idag.
Puss Puss

4 kommentarer:

Anonym sa...

Låter som en jättemysig helg tycker jag :) Väntar på alla bilder, ska bli kul att se hur det blivit och dina fynd är alltid roliga :)

Anonym sa...

Kul att ni ska på jimmy & linns partaj.. får dock se om jag / vi kan komma, beror lite på om ozzy blir opererad eller inte.. Känns inte så bra att lämna honom ensam hemma, nyopererad då faktiskt. Får se. Hoppas golvet blev bra, får komma & kolla nån dag, kanske nästnästa vecka, då har jag lite mer ledigt :) Kram

Maria sa...

hej gumman! WOW! tusen tack för jag vann almanackan!! jag kom hem sent igårkväll från jylland så såg nu imorse jag hade vunnit, wow tack så mycket, blev så glad :) puss! mailar min adress!

Fröken Jennie sa...

Pernie: Va kul att du hamnat på "Aktiva listan"!!Hade en superskön helg, gött att va ledig och göra inget speciellt (om man nu kan kalla lägga golv för det). Måste lära mig att ta det lite lugnare!
Kram Kram!!

Carro: Va skönt att Ozzy får komma hem igen (läste det just på din blogg). Va bra för helgen också, då kanske det blir partaj trots allt :) Vore kul att ses snart by the way, sväng på stan eller fika kanske? Kram på dig!

Marre: Ja, härligt att få vinna inte sant :). Hoppas du haft det toppen på Jylland, hos kärleken eller? Ska lägga kalendern på lådan imorgon så du har den säkert på onsdag-torsdag, hoppas du gillar den! Kraam!