fredag 25 januari 2008

Ta hand om mig-kväll!

Då vännerna är utspridda på håll under kvällen & sambon ska leka med grabbarna får man reda sig själv. Det har jag inga som helst problem med! Carro tipsade i förmiddags mig om att jag borde ha en riktig rå om mig kväll ikväll och det är precis vad jag ska nu. Tänkte att jag skulle börja med att ta mig en joggingtur på bandet och sedan lyxa till det med en solning, det var evigheter sedan sist! Sen ikväll ska jag plocka ögonbrynen, epilera benen, fila & måla naglarna, pyssla lite med en kjol jag köpte på kupan idag och sist men inte minst kolla på en chickflick, Kärlek på menyn tror jag minsann den hette. Blev lite shopping idag & har jag tid och ork ikväll så ska jag visa exakt vad. Nu ska jag gosa lite med Johan innan han ger sig av.
Hörs senare.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Mysigt med sånna kvällar :)
Ha så kul ute imorn!
kram

Fröken Jennie sa...

Ja! Mysigt är faktiskt bara förnamnet, speciellt när det blåser en mindre storm utanför :). Kram

Anonym sa...

Mm, jag är bra på att ge tips :) Önskar bara jag kudne ha haft en ego-kväll jag med, fy bubblan vad jobbigt det var på jobbet ikväll.. :/ ses imorn, vore som sagt trevligt om ni kom hit innan. Ánnars kan vi ju kanske mötas, om ni inte trodde ni skulle hitta? kraam

Anonym sa...

Låter som en jättemysig kväll. Att vara själv är superskönt ibland :) Vad ska du göra i sthlm nästa helg då? Jag ska nog vara hemma, tror att Micke ska iväg på nån kryssning och jobba över helgen.. vore himla kul att ses! Kram

Fröken Jennie sa...

JA, Carro! Du är bra på mycket du :). Hoppas du har haft en bra kväll på jobbet och att du/ni är laddade för kvällen... det lovar jag att åtminstone jag kommer att vara! Och jag tror att vi gärna kommer förbi innan, åtminstone för en öl ;) Hörs i morgon! Kram!

Det vore jättekul att träffa dig Pernilla! Ska på inflyttningsfest på lördagskvällen men fredag kväll & lördag dag är fortfarande hyfsat oplanerade (lite shopping fhv). Jag hör av mig :) Natti Natti!