fredag 25 januari 2008

Fredag hela veckan.

Om jag hade fått bestämma så hade det varit fredag precis vartendaste dag. Fredagen är ju för de flesta slutet på en (lång) arbetsvecka och början på en skön helg. På fredagen har man dessutom heela helgen framför sig, I like! Hade iofs en bra torsdag igår också, först en del jobb i Alvesta och sedan på eftermiddagen träff med 5 tjejer från min gamla låg-, mellan- och högstadieklass... och deras barn. 4 av oss 6 hade barn med sig, jag var alltså inte en i mängden.. men varför ska man vara det ;). Trevligt var det iallafall! Efter det blev det en promenad på söder med bästaste Sara'n och hennes karls vovve Geddon, skönt som tusan och behövligt efter alla barnskrik. Kvällen avslutades med handboll (som vi tyvärr förlorade) och en halv film, sen blev jag så trött att jag gick och la mig. Ikväll blir en lugn kväll, J ska hänga med en gammal klasskompis från universitetet och alla jag har försökt boka dejt med har annat för sig. Så har du inget att göra ikväll, hör av dig vet ja ;).
Nu får det bli lite frukost och sen offertjobb.
Puss

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag skulle gärna hittat på nåt ikväll om vi hade bott lite närmare varandra :D Ha en skön helg! Kram från Lucas och Pernie

Anonym sa...

aa den är söt :)
Snart ska vi iväg på afterschool på sivans.. sen blir de la nån film ikväll.. o imorn blir de fest o utgång.. Va ska du hitta på då? kram

Fröken Jennie sa...

Pernie: Åhh, ja det hade varit mysigt!! :) Ska ju upp till Sthlm nästa helg, vad ska du hitt på då? Kram!!

Carro: Gamla Siv, saknar faktiskt henne.. och folket- ja studenterna alltså! Ska ta mig en sväng dit.. snart hoppas jag! Ikväll blir det ta hand om mig själv-mys med nagelfix, nya tidningar, film & fruktsallad :) och imorgon blir det utgång, jey! Ha så kul! Kram