fredag 25 januari 2008

Min kväll...

Jag har haft en helskön kväll och har hunnit med en massa! Först den där turen till gymmet jag skrev om tidigare, där skötte jag mig och sprang 5.5 km. Hann även med en liten sväng in i solariet, 13,5 minut närmare bestämt. Jag vågade faktiskt inte sola längre med tanke på hur länge det var sen sist men det syns typ inget alls så jag kunde nog ha varit lite mer våghalsig. På vägen hem från gymmet stannade jag på Hot Wok & Pizza och beställde det gamla vanliga, wokad kyckling med cashewnötter och avokado plus extra vitlök (of course). Medans jag väntade på maten sprang jag in på konsum och köpte nya ELLE samt dagens Expressen + bilaga... perfekt för en fredagskväll på soffan. Maten smakade prima & efterrätten likaså! Det blev fruktsallad med vaniljkesella som jag åt till den mysiga filmen Kärlek på menyn. Har även hunnit pilla med ett av mina fynd från dagen, nämligen en röd skinnkjol från kupan. Jag klippte av ca 15 centimeter på den och har tänkt att använda den som ovan, med skärp i midjan. Johan var mycket skeptisk till kjolen och gillar troligen inte outfiten... men jag funderar ändå på att ha den på mig imorn. Vad tycker ni? Maybe not my style at all..
Nu ska jag krypa ner i sängen med ELLE & känner jag mig själv rätt lär det inte dröja länge innan jag sover. Natti Natti!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Kjolen är sjuukt snygg jennie, ha den ikv!

Anonym sa...

tack, det värmde, nu blev jag glad :D skitsnygg kjol!!! ska nog med börja köpa sånt :D kram kram

Anonym sa...

Jag tycker den är jättesnygg, så finurligt att klippa till den så du fick rätt längd. Tycker faktiskt att det ÄR din stil :)

Fröken Jennie sa...

Carroo, Mikis & Pernilla: Tack! Man behöver få höra sånt av tjejer med lite koll... speciellt när pojkvännen är skeptisk.. Fast sen tyckte han ju den var snygg till slut :)
Tycker absolut att ni ska ge er på second hand shopping ni också... fast ey.. då blir det ju mindre kvar till mig, hehe!
Puss o Kram på er