söndag 6 januari 2008

Söndag- sliten, slapp & stark!

Efter en trevlig kväll med god mat, dryck & spel hos Sara o Freddie igår har jag vart allmänt sliten idag. Det hindrade mig dock inte från att träna muscle complete med lillsyrran.... men det var tur att vi hade bestämt oss för att träna tillsammans, annars hade jag aldrig tagit mig dit. Jag trodde nästan att det fanns risk att frukosten skulle komma upp under passet, så tungt och jobbigt var det att börja träna igen! Men som alltid känner man sig otroligt nöjd, belåten och stark efteråt :).
Ikväll blir det filmkväll och tacos med Fredrik & Frida som även har med sig mitt nya inköp från el-giganten (Fredrik köpte den åt mig= bättre pris). Vad det är för pryl ska jag berätta senare ikväll eller i morgon.
Puss

4 kommentarer:

Anonym sa...

new york kan jag rekommendera på sensommaren eller hösten, då är det garanterat kvalité i den staden.

Fröken Jennie sa...

Va gött! För om jag får det som jag vill blir det just då vi/jag åker dit :) Du kanske har nått kul att tipsa om, must see's och sånt där?

Anonym sa...

nja ... n.y är n.y. oavsett hur länge du kommer vara där kommer du alltid hitta ngt nytt ... upptäck :)

Fröken Jennie sa...

I guess so! Ska kolla vad det kostar att hyra lgh där nu :)