lördag 5 januari 2008

Konstigt, men skönt!

Har haft en väldigt annorlunda och lugn lördag idag. Ingen renovering på gång just nu då vi väntar på golvet som vi har beställt, känns faktiskt väldigt konstigt att inte ha något planerat för hela dagen. Konstigt, men skönt! Ikväll har vi dock planer, dubbla sådana.
Först ska vi till vovven Ozzy som är en labrador, inte någon rottweiler som jag i någon tillfällig förvirring råkade skriva. Ozzy behöver kissa även denna kväll och eftersom hans matte och husse jobbar får Johan och jag komma till undsättning. Mysigt! Plan nummer två är att åka upp till Sarans place för käk, spel och tydligen- inmundigande av alkoholhaltiga drycker. Naaajs. Det betyder att vi kommer vara bakis imorgon med allt vad det medför.... :)
Lagom alkohol är nog bäst i detta fall, ska nämligen på muscle complete-pass imorgon kl 15.00. Innan dess ska vi ta en sväng upp till el-giganten, jag ska troligen handla på mig en mycket bra och nyttig maskin! You'll see tomorrow.
Nu ska jag checka pricerunner, vill ju vara påläst när man ger sig in i männens värld (läs el-giganten)

Ha en skön kväll, we will!
Puss

Inga kommentarer: