fredag 4 januari 2008

Ordning och reda, pengar på fredag.

Åtminstone första halvan av rubriken stämmer. Nu ska det nämligen bli ordning och reda på mig. Aldrig mer ska jag glömma bort ett viktigt möte eller min farfars födelsedag- jag har gått och skaffat mig en ny kalender! Den är lila, fin och har massor med plats för onödiga anteckningar typ, "idag storhandlade vi" och små fina krumelurer som betyder spännande hemliga saker...
Idag har vi vart hundvakter, i en timma typ. Var hemma hos Carro och rastade hennes rottis Ozzy som behövde kissa. Själva promenixen tog ca 20 minuter, resterande 40 minuter gick vi som två inbrottstjuvar runt området där Carro bor och småspanade in i fönstrena. Kunde inte för allt i världen komma på vilken av alla lägenheter hon bodde i. Well, till slut kom jag på det tack var deras snyggingbrevlåda. Efter promenixen har jag roat mig framför tv:n med en av tidernas sämsta svenska film nämligen Mimmi & Reine i fjällen. Nu ska jag fönstershoppa musik på nätet, cdon.com nästa.
Puss!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Han är en labrador, inte en rottweiler ;) TACK igen för att ni ställer upp, betyder verklgien massor - är så jobbigt att man inte kan gå hem själv och ta honom liksom, speciellt nu när vår ordinarie hundvakt är utomlands i fem veckor...

Vi ses igen imorgon, kram till er båda!

Fröken Jennie sa...

haha :) Då så, får skylla på att jag är trött! Satt ändå och funderade länge på att jag skrev rätt. En fin vovve är han iallafall, och glad. Vi ses imon. Kram!

Anonym sa...

Hej Gumman! Vad härligt och se att du är igång med bloggningen igen =) Puss och Kram på dig och hoppas vi ses snart! Kram

Fröken Jennie sa...

Det hoppas jag med gumman, kanske redan ikväll ;) Kram!