tisdag 8 januari 2008

My new favouriteguy, Mister Juicey!

Här har vi en liten bild på min nya favorit i köket- en juicer från Philips. Ett mycket bra köp måste jag säga! Har precis druckit ett glas kall hemmagjord äppelapelsinananasjuice och laddat inför mitt pass i gymmet som jag ska bege mig av till alldeles strax. Nästan så att jag blev speedad av alla vitaminer :). Skulle egentligen vilja hinna med en sväng på stan också, är ute efter en klänning att ha på mig på festen jag ska på i helgen. Lyreco Scandinavia bjuder alla medarbetare i Sverige, Norge & Danmark på stor galamiddag och då vill man ju självklart vara fin! Hmm, får nog bli ett senare problem eftersom affärerna stänger 18.

2 kommentarer:

Anonym sa...

oj en sådan stilig manick, vill också ha :)

Fröken Jennie sa...

Ja visst är den snygg, den leverear också :) Grymt gott o fräscht!!