onsdag 9 januari 2008

Grått & trist, men ändå inte!

Har varit en lång, grå och omotiverad dag idag. Varför vet jag inte. However, nu är jobbdagen slut men snart börjar nästa slit -träningen! Ikväll är det muscle complete med Lisa igen, hon är grym och kör verkligen slut på oss! Både lillsyrran och jag har fortfarande träningsvärk i våra lår sen söndagens pass, hur ska det då gå ikväll... Skönt ska det bli iallafall!
Dagen har inte enbart varit grå, den har vart ganska najs också. Iallafall under den 1,5 timme långa lunchpausen som jag tog med Sofi på stan. Vi åt på Coretto (italiensk sallad-som vanligt!) och därefter checkade vi rean på bland annat Gina och MQ. Jag var på jakt efter en klänning att ha på mig på lördagens fest, någon sådan hittade jag inte. Däremot fann jag en jättesöt prickig, kort kjol med rosett på från MQ som jag tänkte kombinera med ett enkelt vitt linne som jag köpte på H&M. Kjolen var ett riktigt kap, 99 kronor. Köpte även ett par nya sköna byxor & ett linne att träna i (365daysofsunshine MQ, H&M). Ska ta bilder på allt ikväll.
Nu ska jag njuta av ett glas ananasmangoapelsinpäronäpplejuice, NAMNAM!




3 kommentarer:

Anonym sa...

åh, ja vill med rea-shoppa :)

Anonym sa...

Tänkte väl att den inte var helt grå! =) Ja tyckte det var mysigt iallafall! Puss söt

Fröken Jennie sa...

Carro: Du får försöka rea-shoppa lite träningskläder så du kan hänga med på träning nästa vecka då det är gratis :)

Sofi: Nä, det var mysigt att träffa dig! Får ses lite oftare faktiskt.

Puss på er båda