tisdag 22 januari 2008

Med fingrarna i munnen...

Precis slitit mig från TV-soffan där jag suttit som fastklistrad de senaste två timmarna. Om det är något de svenska handbollsspelarna är bra på så är det på att sätta nerverna på åskådarna i spel, jag satt med fingrarna i munnen de sista 15 minuterna (jag vet, man ska inte bita på naglarna eller på skinnet runt om). Det blir liksom att jag rycks med i spelet, det var likdant under min fotbollskarriär (div 4 ;))att det var 10 gånger värre att sitta bredvid under matchens gång än att vara inne på plan! Hade iofs vart svårt att springa och hålla koll på bollen med två händer plus fingrar i munnen. Kan dock lova att alla naglar är kvar och att jag till nästa match ska måla med stopp&väx på fingrarna- inga händer i munnen i fortsättningen alltså! Bra jobbat av Sverige i matchen för övrigt, men vi vill ha vinst imorgon mot Spanien. Det är väl ändå inte för mycket begärt? Coolt för övrigt att Sverige har en professor i laget :) Jag vill inte vara fördomsfull, men visst ser han betydligt mer ut som en professor än ett handbollsproffs?!?Bra var han iallafall!


Inga kommentarer: