onsdag 9 januari 2008

Glad så att jag ryser!

Efter att ha kollat på hela kvällens Grammisgala kan jag bara säga att den avslutades med stil. Mina två svenska favoriter Annika "Säkert" Norlin & Lars Winnerbäck fick då välförtjänta pris för Årets Kvinnliga Artist & Årets Låt. Blev glad så att jag rös till åt båda dessa framgångar! Något besviken blev jag dock på Amanda Jenssens framträde med hennes första singel Do you love me. Amanda var hes i rösten som vanligt, nästan så att det lät lite illa. Men vem vet, om en vecka när jag hört den ett par gånger på radion, ja då kanske jag älskar henne igen?!?
Nu ska jag krypa ner jämte min mysiga brottare i sängen, sämre kunde man ha det.
Pöss

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ja, amanda lät inge vidare faktiskt.. tråkgit också att jag missade första halvan av programmet, när nykomlingarna presenterades! Hade varit kul att se Dottarna även om dom nu inte vann..
kramkram

Fröken Jennie sa...

Nä, jag blev faktiskt riktigt besviken! Missade Abalone Dots också, jag var så fokuserad på Säkert! och Maia Hirasawa :) Kram