torsdag 8 november 2007

I NEED FOOD!

Sitter i soffan och väntar på att J ska komma hem från sitt styrelsemöte. Med sig hem har han en gammal lumparkompis som ska hälsa på här hos oss tills på lördag.. spännande... Missta mig icke, han är säkert trevlig och allt sånt där.. men det kommer säkert bli mycket internt gammalt lumparsnack och de har dessutom bestämt att de ska kolla på sin gamla "lumparfilm".. hmm.
Kan ju iofs va rätt kul och läckert att se älsklingen som brandman :).
Medans jag satt här och tänkte på J i brandmansutstyrsel så kom jag ju helt ifrån ämnet, jag är hungrig!! Killarna ska köpa med sig något käk hem så jag får snällt vänta.. *suck*. Måste baka något ikväll by the way... vi ska alla ha med oss något hembakat till teammötet imorgon och bjuda kundtjänst på, kommer bli sju sorters kakor De Luxe! Ska bli kul att träffa jobbarkompisarna igen, inte så ofta ju. Mindre skoj att köra hemifrån runt 06.00.. men det är synd att klaga.
Nu ska jag ta och googla lite recept och sedan sätta igång.
C iao

Inga kommentarer: