torsdag 1 november 2007

1:a November.

Good Morning!
En riktigt najs morgon, inte om man pratar om vädret iofs men annars. Har haft en sjukt bra månad på jobbet, det blir sköna pengar att casha in lagom innan jul :). De kommer dessutom lagom till min och älsklingens planerade weekend första helgen i december. Vi har sett ut en resa till Madrid. Får J ledigt och priset på resan inte stiger för mycket innan dess så åker vi!
Tiden går så otroligt fort, nu är det november- inte långt kvar till jul! Jippiii!! Ser fram emot julen med allt vad den innebär :) God mat, härlig stämning, mys med nära & kära, lång ledighet, spännande julklappar.. ja ni ser, I ♥ julen! När vi ändå pratar om att tiden går fort, det är strax helg igen och det är ännu mer otroligt. Det var ju nyss måndag! I helgen ska jag ut till Lessebo och gå på 25 års kalas/fest hos min gamla vän Martina, ska blir riktigt kul! Måste bara komma på vad jag ska ge henne... man vill ju vara lite speciell med sin present :)
Nu ska jag bege mig iväg, idag är det Alvesta som gäller.
Puss & Kram

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej.
Hälsa grattis till Martina från mig och hälsa till alla jag känner som kommer dit.
Kram Cattis

Fröken Jennie sa...

Det ska jag definitivt göra :) Hon kommer nog bli jätteglad av att höra från dig, precis som jag blir när du skriver till mig här! Många kramar till dig!