tisdag 30 oktober 2007

Lördagens sushimys.

Det blev en lugn och skön lördag den här helgen. Vi var ute och åt sushi tillsammans med Fredrik, Frida, Anne & Ted, det var mycket trevligt och mycket gott! Johan och jag delade på en california rolls och en blandad sushi med olika nigiri och maki på :). Efter middagen var vi en snabbis hemma hos Anne, som för övrigt bor i samma hus som Snoffsan.. dock i en betydligt mindre lägenhet (ändå väldigt fin). Där bjöds det på iskall baileys och snackades USA, åhh... jag VILL dit! (Lina, nyår 2008 :)). Sedan åkte vi ut till campus till F & F där vi frossade i bullar, kaffe & godis samtidigit som vi kollade på filmen Chuck & Larry. Naaajs.


I lördags var vi väldans duktiga och fixade här hemma en hel massa. På kvällen kollade vi på film och käkade kladdkaka med lillsyrran, så mys så!


Nu hinner jag inte med att skriva mer, ska strax träffa chefen i Vislanda.
Puss & Kram


2 kommentarer:

Anonym sa...

Kommer ni till mikis på lördag? Hur som helst får vi ta en fika ngn kväll snart, updates är alltid roligt när man inte ses så ofta ju! Kan du vilken kväll som helst nästa vecka? Kraam

Fröken Jennie sa...

Nej, vi gör tyvärr inte det :(.. SKa på 25-årsfest i Lessebo hos en gammal kompis som jag träffar allt för sällan. Fika är alltid najs! Eller en sväng på stan, mitt schema är ju allt som oftast justerbart :) Bra höra av dig! Nästa vecka är nog rätt lugnt, helst inte tisdag bara.. den är träningshelig. Kram Kram