måndag 15 oktober 2007

Trip downtown...

Eftersom jag fått en avbokning av ett besök i eftermiddag har jag helt plötsligt en massa tid över :). Hunnit packa om min rosa weekendväska, hörde lite skvaller om att det kanske kunde tänkas bli en sväng in till köpenhamn och då vill man ju inte behöva springa runt i jobbkläder. Hotellet som vi ska bo på den här gången ligger betydligt närmare Köpenhamns centrum vilket ger betydligt fler möjligheter till kvällsaktiviteter... om man orkar vill säga. Vi får väl se om induction II är lika tuff som ettan, eller om det kanske finns plats för nått kul också!
Har tagit lite bilder i vardagsrummet nu, dem tänkte jag lägga ut på bloggen nu i veckan så ni får se vad som händer :).... om mitt trådlösa nätverkskort fungerar vill säga!
Nu ska jag ta en sväng till H&M nere i stan, ska lämna tillbaka en tröja eller eventuellt byta den mot nått annat skoj.
Nu pyser jag....
psssss

Inga kommentarer: