måndag 15 oktober 2007

LÅNGT mellan gångerna..

Usch och fy! Hinner ju aldrig blogga numera, eller så tar jag mig inte tid längre?
Att det aldrig blir av beror till stor del på att jag har så himlans mycket att göra mest hela tiden. Det är mycket med jobbet, man vill ju prestera och nå de mål som man själv gjort upp för sig och dessutom har vi en lägenhet som kräver en hel del arbete. På tal om lägenheten... den börjar ordna till sig ordentligt nu :) I helgen fick vi upp fondtapeten, målade båda elementena i vardagsrummet vita samt satte upp fönsterbräda. Äntligen kan man ana hur fint det kommer bli när vi är klara! Vi köpte dessutom en riktigt snygg svart "kristallkrona" på Indiska, den kommer göra sig fint till medaljongtapeten :)

På tal om något helt annat, Gwen Stefani var helt otroligt grym, såklart!! Tyvärr hade hon inte med sig Akon på turnen som vi trodde (berodde tydligen på något om att han blivit anklagad för att haft sex med någon minderårig som han träffat på turnen, rätta mig om jag har fel!) istället hade hon med sig ett mindre känt band som hette CSS. Förbandet var sådär men Gwen rockade verkligen. Vi stod dessutom nästan uppe på scenen (andra raden ifrån) så man hade verkligen närkontakt med henne, woow!! Annars var det lugnt i Sthlm, vi gick aldrig ut efter konserten.. Var alldeles för trötta, dagen därpå däremot var vi betydligt piggare och gjorde en heldag på stan. Blev en hel del shopping!! Får ta och visa någon dag.
Nu ska jag iväg och jobba en sväng, i eftermiddag bär det av mot sydligare breddgrader. Ska på kurs i Köpenhamn en vecka igen nu... där blir det nog mer bloggning!!
Puss Puss

Bjuder på lite bilder från konserten nedan:





Gwen är verkligen het, 38 år gammal och den kroppen!

Inga kommentarer: