måndag 15 oktober 2007

Vårt hem!

Nu är jag på plats i Köpenhamns utkant, i Hvidovre närmare bestämt. Internet funkar kanon! Det var en fin investering vi gjorde igår när vi skaffade router + trådlöst nätverkskort som man pluggar in i usb:n. Super helt enkelt!
Skrev tidigare idag att jag skulle bjuda på lite bilder från vår lägenhet under veckan, jag håller det jag lovar och lägger ut dem redan i kväll. Enjoy vet jag! Tänk också på att det inte är helt klart ännu (inte ens vardagsrummet), det skvallrar hall, sovrum och kontoret om.. men lite försmak kan ni ju ändå få.
Nu ska jag sova, Natti Natti!




5 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Gumman! Vad fint! Jag längtar tills jag kan se det i verkligheten, när kommer du hem idag? jag funderar starkt på och bli medlem på det dära gymmet =) och kan ingen passa bättre än dig som medkompanjon! Kramen
Tack för lunchen igår!
/Sara

Fröken Jennie sa...

Haj Saran!
Kommer inte hem förrän på fredag, lång kurs här serru ;)
Vi funderar på utgång då, sugen? Puss o Kram

Anonym sa...

ser jättebra ut!Kommer snart o tittar.Vi måste ut och köpa växter eller?Ha en bra vecka Puss o Kram mamma

Bli min jäst sa...

åh vad fint det blir! vilken SNYGG tapet i vardagsrummet, medaljongtapeten alltså :) hoppas du har det bra i danmark! vi har köpt ny bil idag, jippie!! kram från Pernie och Lucas

Fröken Jennie sa...

Mamsen: Ja det hoppas jag att du gör.. nu händer det lite med listerna också :).. Hoppas att de kan komma upp i början av nästa vecka! I helgen får det nog allt bli rätt lugnt med sånt där.. Puss Puss!

Pernie: TACK!! Gillar också tapeten starkt... Blir nog mer tapet i vår lya:) Sicken fin bil ni köpt förresten!! Bra pris också. Ha en skön helg!! Kram