torsdag 25 oktober 2007

Torsdagskonsert.

Good Morning!

Så underbart att vakna utvilad :) Älsklingen och jag gick och la oss ordentligt tidigt igår, redan efter Grey's Anathomy som J by the way har sagt att han inte gillar.... bullshit! Efter jobbet åkte vi runt och kollade på Kupan & Erikshjälpen, utan resultat. De hade inga roliga fåtöljer eller sideboards som vi var på jakt efter .. de hade däremot ett par bruna skinnstövlar i min storlek som jag inte kunde motstå, de kostade ju bara 50 kronor :)... Ska försöka få till en bild på dem senare. Ikväll blir det konsert på Musikhuset här i Växjö, Billie the vision & the dancers som jag lyssnade på en hel del när jag bodde ihop med syrran. Riktigt mysig musik gör de så ta er gärna till Musikhuset 19.00 ikväll, spelningen kostar 80 pix och det kommer den vara värd!
Nu ska jag ut i det härliga höstvädret, älskar verkligen färgerna på träden. Speciellt när solen ligger på.
Ha en underbar dag!
Puss & Kram


1 kommentar:

Anonym sa...

Vill och vill, just nu handlar det bara om att få ihop pengar så jag klarar månaden/månaderna och så jag kan lägga undan lite cash till en utlandsresa i vinter..
Skolplaner finns, ojaa, vill gärna börja läsa till hösten! Ska söka lite skolor runt om i Sverige i vår men vill ju helst in i Växjö (har dock inte betygen för det tror jag). Får se hur det går.
Hur är allt med dig; jobb, träning och samboliv? :) Hoppas konserten blir bra!
Vad gör du/ni på halloween förresten?
Pussarokramar carro