fredag 26 oktober 2007

Jobba Jobba & Jobba!

När man inte säljer kontorsmaterial kan man ju alltid göra något annat typ ställa upp på marknadsundersökningar som genererar cash eller lira black jack på nått studentställe, det är iallafall lite sånt jag tar mig för när jag är ledig :). Marknadsundersökningen som jag ska vara med i handlar om renovering och inredning och de betalar 400 kronor + käk för två easy peasy timmars gruppdiskussion, najs jobb. Black-jack ska jag spela på Stallarna ikväll, skulle ljuga om jag sa att jag var laddad för det.. men det ska ändå bli OK.. Lite småskoj att ta sig en tur tillbaka till campus, kanske träffar man på någon känning?!?

Konserten vi var på igår var helt underbart, fantastiskt bra! Billie the vision & the Dancers rockade verkligen :). Efter spelningen köpte syster och jag deras nya skiva och fick en pic med sångaren Lars och elgitarristen Gustav, sånna groupies vi är... haha! Hur som haver, bandet framför låtar som får en att dansa, le och må bra ---> sådan musik gillar jag!!
Kan tipsa om låten Overdosing with you som Billie the vision & the dancers & Hello Saferide har gjort tillsammans.


by the way... man kan inte vara snygg jämt

Inga kommentarer: