onsdag 24 oktober 2007

Tiden springer!!!

Det är helt otroligt vad dagarna går fort! Har redan jobbat två dagar denna veckan, två ordentligt lååånga dagar... det har gett resultat på försäljningen! Nu ska det mycket till om jag inte ska fixa budgeten den här månaden :)

Haft ett par sköna kvällar med älsklingen sedan jag kom hem i fredags, det behövdes verkligen. Det får ju inte bli så att man bara ses och jobbar ihop, måste ju värna om kärleken och romantiken!
Igår hade jag planerat att hinna med Muscle Complete-passet på Hälsostudion, men då jag och Jeanette inte var färdiga i Horda förrän runt 17.30 så orkade jag inte stressa iväg och träna utan jag gav mig istället ut och sprang en runda, riktigt skönt! Får nog bli en sådan runda på torsdag också...
Nu ska jag bege mig iväg mot Älmhult, ett par besök där idag... men dagen blir troligtvis kort, måste ta igen mig lite sen de tunga första dagarna på veckan.
Bjussar på ett par bilder från lördagens partaj hos Soffe,
Ciao!!




2 kommentarer:

Anonym sa...

GLÖM INTE VÅR KONSERT !=)

Fröken Jennie sa...

Det har jag inte gjort sis :), imorn så! Puss