onsdag 3 oktober 2007

A person called she.

När jag gick hem från Sofi ikväll så lyssnade jag på Elin Sigvardsson i min mp3 spelare. Har inte lyssnat på hennes låtar på väldigt länge och jag fick en sån väldans England-flashback. Minns helt klart hur jag satt på bussen från Stansted på väg in mot London under den första dagen på mitt Englandsäventyr och lyssnade på A person called she. Det är konstigt att man kan lägga sådana små ting på minnet medans andra saker man just vart med om faller i glömska med detsamma. När jag var i England så saknade jag en hel massa saker/personer hemma i Sverige och nu när jag är hemma kan jag faktiskt komma på mig själv sakna många saker som jag hade och var med om där. Det är konstigt, mycket sådant som man varit med om får ett härligt rosa skimmer över sig, oavsett om man njöt av det när man var mitt uppe i det eller inte.
Men visst hade vi en massa kul.....
Nu ska jag krypa ner i sängen, new day tomorrow och jag måste ladda batterierna.
Puss & Natti

Inga kommentarer: