onsdag 3 oktober 2007

Dumma dator, kanske inte så dumma dator?!?

Precis suttit och knåpat ihop en beställning på HM på cirka 700 kronor och när jag ska skriva i rabattkod och adress etc. så hänger sig mitt internet så nej, det blir inga nya kläder för mig... Inte idag iallafall. Där ljög jag ju faktiskt, idag på lunchen blev det faktiskt ett par fynd på Lindex. Ett par grå stickade torgvantar, ett par svarta skinnhandskar med stor dekorativ knapp (på rea, endast 99 kronor), ett par söta ljust gröna spetstrosor & en halterneckbehå. Dessutom slog jag till på årets version av rosa bandet, det ska jag illa kvickt pryda en av mina jackor med.
I eftermiddag har jag hunnit med att måla en av våra väggar i vardagsrummet en första gång, nu hoppas jag på att det ska se bra ut så att vi slipper spackla den ytterligare en gång. *håller tummarna hårt som attan*. Nu väntar jag på att Sofi ska höra av sig och tala om att hon är hemma från sin träning, sen knallar jag in till henne där vi ska fixa tacos (och gucce såklart) som vi ska käka till Grey's. Can't wait!... Nått annat jag inte heller kan waita på är den kommande lördagen. Då blir det födelsedagsfest hos Linas kompis Anna, jag hänger på som hennes respektive ;). Skämt å sido. Ska bli skoj att gå ut med syrran, var inte igår!
Nu ska jag se om det finns nått mer jag kan knåpa med här hemma innan det är fritt fram (hos Sofi alltså).
Puss & Kram

2 kommentarer:

Anonym sa...

trodde systern min var duktig o sparade slantarna tills vi kommer upp till stockholm!=)

Fröken Jennie sa...

Lillasyster, det var ju precis de jag menade med "kanske inte så dumma dator", det var nog inte meningen att jag skulle beställa nått på nätet :). Grejerna på lindex var ju bara lite småplock! :P.. Längtar till lördag! Puss Puss!