torsdag 4 oktober 2007

Höst i luften..

God morgon!
Det känns som en riktigt ordentligt god morgon idag faktiskt :). Är riktigt laddad för att gå igenom den sista pärmen med kunder, vilken jag fortfarande inte har gått igenom. Detta betyder att från och med måndag kommer nästan varje kundbesök jag gör att vara ett bokat sådant med människor som jag träffat tidigare. För min del betyder det att kunderna vet att jag kommer och att de har tid att sitta ner med mig ( i de flesta fall) och då är det lättare med försäljningen! Ikväll hade jag planerat att jag skulle träna men det kommer troligtvis inte finnas tid för det, funderar på att istället ta en joggingtur runt sjön i den friska höstluften..För nu är det verkligen höst i luften!! Well, vi får väl se! Innan dess ska jag iallafall träffa Alexandra, fika med henne och höra vad som hänt i hennes liv sen vi sågs sist.
Nu ska jag jobba,
Gooo Jennie.

Inga kommentarer: