onsdag 10 oktober 2007

Det är här det händer.. ;)

Good morning.
Fast i och för sig vet jag inte hur bra den här morgonen är egentligen... Vaknade nämligen 06.15 idag för att mina fötter kliade så in i h-lv-te! Fick några vätskefyllda små utslag när vi satte upp easy-cover tapeten, och det är dem som kliar nu. J-vla glasfibertapet!! Hoppas på att utslagen ska försvinna och att kliandet ska gå över nu under helgen, annars får jag ta mig en sväng till hudmottagningen på lasarettet och se om de kan skriva ut nån starkare salva åt mig.
Var en bra dag igår, tog en liten promenad med Sara (inte hon på bilden) och därefter en mysig fika i solen utanför iogt-nto. Därefter var älsklingen och jag och tittade på tapeter, vi föll för en av dem vi lånade hem och den ska Johan åka upp och beställa i eftermiddag, då har vi den i helgen... lagom till att den skall upp :)
Nu ska jag ge mig av, hinna med ett par kundbesök i Rydaholm idag innan vi åker.
Passar på att bjussa på två fina höstbilder från vår vackra Växjö-sjö.
Puss!!!

4 kommentarer:

Bli min jäst sa...

KUL att gå på konsert! Ha det toppen!

Fröken Jennie sa...

Ska bli jätteskoj :), synd att man inte hade lite mer tid bara, så att man hade kunnat stanna kvar i staden över helgen. Då kunde jag ju fått träffa er också. Hoppas att allt är bra med er iallafall :) Kram Kram

Anonym sa...

Hälsa gwen! :) Inget slår en riktigt bra konsert på en stor arena full med skrikande fans..åh, vad avis jag är! Kraam

Fröken Jennie sa...

Carro: Jag hälsade (vinkade) till Gwennan åt dig också, tror minsann att hon vinkade tillbax också :)Helt underbar show by the way! Blir det party i helgen? Kram!