onsdag 3 oktober 2007

Lite updates.

Hej Hopp!
Var ett par dagar sedan jag skrev igen nu, hinner helt enkelt inte. Det är fullt upp mest hela tiden med massor av jobb, träning och dessutom fix här hemma i lägenheten. Lite segt men när det nu börjar ordna till sig litegrann (ytterst lite) här hemma kan jag äntligen säga att det är värt allt slit. Vi lever i halvt kaos för tillfället men allt efter som kartonger bärs ner i källaren kommer golvet och lägenheten fram igen :)
Ska strax iväg ut och jobba, har suttit och gjort offerter sen 8 och nu vill jag ut och träffa lite folk! Man träffar faktiskt mycket trevliga människor i det här jobbet... (jo, de flesta är faktiskt trevliga).
Ikväll blir det först lite målning och sen Grey's anathomy-mys hemma hos Sofi :)
Puss
Det har blivit en hel del kinesande på golvet de senaste veckorna.

Har man inget ordentligt bord funkar det helt OK med flyttkartonger :). Färdigmålade garderober *nöjd*.

KAOS!! Vårt blommiga sovrum...

Garderoberna börjar fyllas, vi har rensat bort 5 flyttkartonger med gamla kläder som nu ska åka lastbil ner till Estland med Lions. Kul att "skräp" kan göra nytta :)

5 kommentarer:

Maria sa...

wow va ni får en toppenfin lägenhet! men sen vet jag ju att du har riktigt god smak, hang in there med renovering o fix! hade jag bott närmare hade jag gärna hjälpt till! Jennie boka in 10 nov i kalendern, då är det 6nation, o jag har förmodlingen fått ledigt till att komma till växjö då :)
puss på dej! (har inte heller kollat bilder från sällskapsresan, för jobbigt som du säger hihi)

Anonym sa...

1. guud vad spännande det ska bli att få se lägenheten sen, skynda på så det blir inflyttningsfest snart :) Säg till om ni behöver hjälp med ngt, är jag ledig så ställer jag opp!
2. nope, ingen intervju, så långt har jag inte kommit..haha. Får ta en update face to face snart, tycker jag.

Ska du ut i helgen?
Kramar

Fröken Jennie sa...

Marre: Definitivt får det bli 6-nations, ska du dit... så ska jag :). Jag tror också lägenheten kommer bli finfin tillslut, det är det som får en att orka fortsätta :) Hur stor är din lgh? 1:a- 2:a?? Jobba lugnt gumman, Puss o Kram!!

Karro-barro:Det finns nog alltid någonting att göra här, men sämst som jag är på att delegera kan jag inte komma på något som du kan hjälpa till med just nu.. eller jo.. du får precis som du skrev förgylla inflyttningsfesten med din närvaro :).. OK! Trodde det var intervju på G när du skrev så kryptiskt i din blogg, tummen ur nu tjejen!! By the way, visst ska jag ut i helgen :) Ska med syrran på en födelsedagsfest på lördag och sen blir det nog Grace, skooj! Vart ska ni? Puss!

Anonym sa...

Tummen är ur, iallafall halvvägs :)
Blir förfest hos en främling på lördag, sedan grace, i´ll see you there!
kraam

Fröken Jennie sa...

Karro: Dä ä bra dä! You go girl! Då får vi hoppas att vi ses i vimlet på lördag då :) Kram!