tisdag 9 oktober 2007

One night with Gwen närmar sig...

Yep, imorn efter några få timmars jobb bär det av mot huvudstaden. Gwen Stefanis Sweet Escape Tour är äntligen på plats i Sverige där Gwen & Akon ska spela på Globen med bland annat mig, Lina, Jossan & Stina i publiken :). Jag har aldrig tidigare varit på någon stor konsert, för inte räknas Gyllene Tider på Värendsvallen som någon större konsert?!? ;)..
Har gått ett par dagar sedan jag skrev senast och det har hänt en hel massa sen dess. I vardagsrummet har vi numera vita väggar och vi var på IKEA i lördags och investerade i ett snyggt mörkbrunt matbord som funkar great med mina gamla vita "myran" stolar. Kommer att bli såå snyggt när det blir färdigt! Förutom IKEA hann jag med ett stycke födelsedagsfest och en sväng till Grace denna lördagen. Söndagen gick alldeles för fort, vi hade besök av hela Johans familj som vi bjöd på lite käk och så fixade vi hemma litegrann innan vi gick ner till stan (sjukt nära :)) och hyrde film & köpte godis på Videomix. Igår var det ännu en gång målning på tapeten och vi kom inte i säng förrän efter tolv, igen. Hann förresten även med ett varv runt sjön med Saris igår, underbart i det sköna höstvädret! Blir ännu en promenix med en Sara idag, fast idag är det min gamla vän Sara som står för sällskapet :). Därefter ska jag och älsklingen åka o kolla på tapet till vår fondvägg, äntligen!!!.
Nu får jag ta och bege mig iväg, det blir en tur runt Vislanda, Alvesta och Växjö idag.
Bye Bye.

Inga kommentarer: