torsdag 27 september 2007

Morgonsnabbis.

Inga snuskiga tankar nu. Jag menar ju en liten snabbis med bloggen såhär på morgonkvisten. Har suttit och gjort lite kontorsarbete i soffan med datorn i knäet, inte det bästa kontoret men i väntan på att vi får vårt blivande arbetsrum färdigt så lär det nog bli såhär ett tag till. Det kändes dock som vi kom framåt med lägenheten igår. Lillasyster var med och hjälpte mig och målade garderober, satte upp easy-cover tapet och så målade jag taket en sista gång. Ikväll ska älsklingen och jag försöka få upp täcktapet på ytterligare några väggar, full fart framåt liksom!
Idag får jag min lön, ganska bra var den :) Snart är den här månaden slut och budgeten ska vara nådd, det är på håret den här månaden men jag tror allt att det går... Ska dock försöka hålla mig lite kall, jobbet får inte ta över allt för mycket!
Nu ska jag bege mig, försöka komma tillbaka hem i hyfsad tid idag.
Puss & Kram

2 kommentarer:

Bli min jäst sa...

vad härligt det låter med bra lön, det var länge sen man hade den känslan... ;) Det är inte så kul som det låter på min blogg, Lucas gips är bara tillfälligt avtaget. Vid förra omgipsningen såg de att det inte hade läkt som det ska, därför ska de göra en ny operation, som är större. :( Han slipper gipset den här veckan bara för att "lufta", på måndag är det operation och sen åker gipset på igen.. så vi har en fyra-fem månader kvar med gips antagligen, inte så skoj. Men OJ vad skönt det är utan det, vi njuuuter :) Kram!

Fröken Jennie sa...

Det förstår jag verkligen!! Han är så söt Lucas och jag hoppas jag får träffa på honom snart igen :) Du menar att du får lite sämre med pengar nu när du är hemma med Lucas? Det är verkligen gött att få lön, speciellt då man är van vid futtiga csn pengar! Kram Kram