onsdag 26 september 2007

Linslus som man är...



så är man inte sen när fotografen från Växjöpuls är framme med kameran. Med på bilden har vi okänd man, Anders (en gammal franskalektionkompis) och mig! Efter en noggrannare titt kan jag även konstatera att även Patrik, en Lessebokille som numera pluggar till läkare i Köpenhamn lyckats ta sig in i bakgrunden på bilden.
Nu ska jag ta mig en snabb middag och sen blir det bära flyttlådor och måla tak för hela slanten, hoppas kunna dokumentera lite också :)
Hej Hopp.

2 kommentarer:

Bli min jäst sa...

ha ha så nu är du kändis alltså?! Coolt. Fin bild är det i alla fall :) Hoppas det går bra med flytten, så spännande! Jag vill oxå flytta.. :( Kram!

Fröken Jennie sa...

Haha! Kändis vill jag väl inte påstå, växjöpuls fångar var och varannan på bild.. men alltid skoj med kort ju:) Flyttar gör vi ordentligt på lördag, jobbigt med ändå såå skönt. Ska bli gött att vara på plats i lägenheten och känna att man inte behöver jobba dygnet runt, att det liksom får ta sin tid. Kram!