torsdag 27 september 2007

I krig med doktorn..

Doktor Oetker närmare bestämt! Igår när jag packade ner mycket av det som fanns i mitt skafferi så upptäckte jag att min kolasåstub var ovanligt tjock. Eftersom jag msstänkte att det var nått lurt på G tog jag upp den försiktigt och skulle lyfta den till papperskorgen. Tydligen var jag inte nog försiktig då den öppnade eld och sprutlackerade hela mitt lilla kök med för gammal kolasås, härligt! Har man inte tillräckligt att göra, så skaffar man sig...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Haha, förlåt att jag skrattar men guuud vilken osis! :/

Attans att jag jobbar i helgen förresten, hade gärna anslutit till ert flyttgäng!

Och så, Lasse-biljetterna - spring och kööööp! :)

Kram

Anonym sa...

Hej Jennie,

Vänligen kontakta Martina på vårt kontor så skall du få rimlig ersättning för detta missöde.
031-864580

Med vänlig hälsning,

Tony Eriksson