fredag 28 september 2007

A lot of things.

Gomorron!
Fredag igen idag. Under gårdagskvällen hann vi med en hel del; vi har nu förberett för spackling på alla väggar i vardagsrummet; garderoberna i sovrummet är färdigmålade; våra skafferi är sammanslagna och finns nu på plats i nya lägenheten- det är trångt! och sovrummet är nästan färdigstädat och färdigt att flytta in i :). Imorn går de stora flyttlassen, men vi kan ju inte hålla oss utan börjar flytta några småmöbler redan ikväll om vi hinner. Det är ju fortfarande en hel del kläder och sådant där kvar i gamla lyan.
Nu ska jag en sväng till vårdcentralen på Teleborg, skaffa lite p-piller. Sist fick jag två e-recept á 3 månader (bara 3 månader åt gången eftersom jag provade ett nytt), plockade ut ett recept först, när jag sen skulle hämta ut recept två, då fanns det inte kvar. *GRR*. Tydligen får man ett pappersrecept när man hämtat ut en del av ett recept, onödigt tycker jag!
Sen blir det jobb, sista dagen den här månaden.
Puss Puss

Inga kommentarer: