lördag 15 september 2007

Första spadtaget...

Nu har vi vart i lägenheten och tagit de första "spadtagen" på vår renovering. Har rivit ner strukturtapeterna i hallen och vardagsrummet och tagit bort alla lister i vardagsrummet. Imorn ska vi prova och måla en bit på väggen för att se om vi tagit bort tillräckligt (alltså, om vi måste ta bort ytterligare ett tapetlager). Ska dokumentera hela förändringen och rapportera här på bloggen så fort det hänt nått nytt "spännande".

Nu ska jag fixa mig lite, ikväll är det ju partaj!

Skål på er.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Gumman! Jag längtar så och få se hur det blir i er nya fina lya!!! Tyvärr kommer jag inte förbi imorgon då jag åker till Jönköping vilket jag helt glömt bort då vi talade...
Hoppas du har lajbans ute! Puss Puss!!

Maria sa...

GRATTIS till lägenheten gumman! Wow va spännande du och Johan ska bli sambos!! :) Var är det i Växjö? Hur ser den ut?! Du får berätta och visa bilder på bloggen sen ju!! :) Men Åh va skoj!! Puuuusss miss u :(

Fröken Jennie sa...

Sara'n, det kommer fler tåg så det är absolut ingen brådis med att komma o kolla.. men nu händer det lite varje dag så det är allts lite spännande :) Hoppas ni hade skoj på matchen!! Puss o Kram

Marre, Va sköj att du skriver här :) Hoppas du har planer på att komma på sällskapsresan nu? Jag vill nämligen dit! Lägenheten ligger på liedbergsgatan, nära seminarievägen där du väl bodde till en början? Lovar, ska försöka lägga in lite bilder redan ikväll :) Saknar dig osså!! Puss Puss