lördag 15 september 2007

Sunny Saturday.

Precis ätit en riktigt god frukost; macka, knäckebröd & smoothie. En rejäl frukost, det behöver jag för att komma igång ordentligt på morgonkvisten!
Ska strax ut och finkamma stadens byggmarknader på smått och gott som vi kan tänkas behöva nu när det är dags att börja fixa i lägenheten. Vi ska börja med att riva tapeten i vardagsrummet och måla insidan av alla garderober vita.. det blir så mycket fräschare då! När det är gjort kan vi börja flytta över våra kläder. Vi har 5 garderober i det blivande sovrummet, 4 till mig och en till Johan om ni frågar mig.. det är väl inte mer än rätt? haha. Eller, tja. 3-2 då kanske är mer rättvist.
I eftermiddag blir det en sväng ut till familjen Joelsson i Videslund, där blir det lite middag med släkten. Ikväll blir det partaj, stora delar av Johans gamla klass är nämligen tillbaka i stan för att gå upp med sina uppsatser och det måste ju firas :). I mitt fall ska det firas med urgoda mojitos i alla möjliga former.
Nu ska jag ta o dressa mig,
Ha en fin dag.
Puss & Kram

Inga kommentarer: