fredag 24 augusti 2007

Last but not least.

Sista jobbdagen innan semestern idag, underbart!! Inte började dagen sämre då jag fick se försäljningssiffrorna från gårdagen. Jag har klarat min budget med hela 6 dagar kvar av månaden :), detta betyder att jag får minst 6600 kronor extra i lönekuvertet nästa månad, tackar!!
Idag är jag lite sen iväg till jobbet, somnade alldeles för sent igår. Johan och jag låg och drömde om vad vi skulle kunna göra med bostadsrätten som vi var och tittade på igår. Kök, nytt golv och ommålning av väggar var det som tog mest av mina tankar... förutom inredningsdetaljer då förstås! Får se om vi hör något från mäklaren idag om att budgivningsprocessen är igång, då får vi börja tänka lite mer på hur vi själva vill göra. Spännande!
Nu ska jag ta mitt pick och pack och sätta fart med jobbandet, det ska bli en bra sista dag.
Puss & Kram

3 kommentarer:

Anonym sa...

åhåå, låter inte helt fel det där och då syftar jag både på lön ocg lägenhet! :) När bär det av utomlands? Have fun! Puss o Kram

Fröken Jennie sa...

Inte helt fel nej :) Pengar behöver man ju och bostad också för den delen! Blir det nått party i helgen? Lite sugen på att ta en sväng imorgon, vi åker först på söndag vid lunch nämligen. Ska du ut? Kram

Anonym sa...

Var i viken till lördagkväll men vi gick ut när vi kom hem..synd att ja inte läste detta innan, trodde ni skulle åka typ i fredags :/ Ha nu en toppensemester! Puss o kram