måndag 20 augusti 2007

Helbra dag.

Sicken dag det har varit! Har hunnit med en massa kundbesök och dessutom fått min första nya och egenfixade kund. Detta känns helt underbart bra!! Fick också veta att jag sålde bäst i hela teamet i fredags, mycket tack vare att Bea gjort ett så bra jobb tidigare, men lite cred får jag ge mig själv också då jag tog två ganska stora ordrar :) Well done Pennie!

I eftermiddag har jag hunnit med mycket, två varv runt sjön med Micka, ett powerwalkandes och ett joggandes, grymt duktiga var vi! Runt sjön träffade jag Erik, jag blev SÅÅ glad när jag såg honom att jag hoppade upp i hans famn och fick en stor kram, sånt gör jag inte ofta! (hatar att bli lyft)
När jag sen kom hem ringde Sara och berättade att hon bestämt att vi skulle fika ikväll, trevligt att hon bestämmer sånt åt oss :). Jättemysigt och skönt att få en pratstund med henne på PM.. även om personalen där är snorkfröknar hela högen. *SUCK*.
Nu ska jag krypa ner i sängen och mysa innan det är dags att sova. Ny dag imorgon.
Dröm sött.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Jennie!

Jag som funderade på att göra flygturen till ett permanent inslag när vi träffas =)

Till exempel imorgon onsdag på en tur runt sjön?

Fröken Jennie sa...

Tack för promenixen runt sjön igår Erik! Känns jättekul att du är tillbaka i stan, hoppas vi kan träffas igen snart! Massor av kramar, Jennie