söndag 19 augusti 2007

Trött helg.

I helgen har jag inte gjort mycket annat än sovit i soffor känns det som.
Det börjades i fredags då jag och Johan hängde i Fredriks och Fridas soffa. Deras soffa är stor och mjuk och full av kuddar, filmen vi skulle se var kass och jag sussade därför istället gött mot J's axel. De tyckte F, F & J var väldigt roligt! Igår var vi nere i Broby en sväng hos J's föräldrar och på kvällen var det soffhäng framför någon halvdryg serie.. samma sak där.. skön soffa samt varm och gosig Johan innebar att jag inte kunde hålla mig vaken.
Vart en väldigt lugn och ganska händelsefattig helg, om man bortser från konstrunda vid Wanås slott samt besök på IKEA, men inte mindre skön för det!
En vecka kvar till semester och två veckor i Turkiet, känns inte alls tokigt. Nu ska jag bara hålla mig till dieten en vecka till så ska vi nog kunna få fina semesterbilder ;).

Nu ska jag krypa ner i sängen, kolla klart på BECK och sedan spana in alla nya modetidningar som snälla lillasyster lånat ut till mig (Modette, ELLE, Plaza Kvinna, Solo & Costume).

Kom på att jag fortfarande inte visat eller berättat något om vår roadtrip, det får bli ett av veckans must-do.
Dröm sött!

Inga kommentarer: