onsdag 11 juli 2007

Sommarjobbare...

Företagen som vi har kontakt med är nu bemannade av sommarjobbare, det märks så att säga.
Här på ATEA har vi också en hel massa sommarjobbare som springer omkring. Konstigast av dessa är de sjungande städarna som min kollega hävdar måste vara höga på något. De sitter och sjunger på något oförståbart för sig själva medan de putsar nedre delen av alla väggar här inne i huset med något starkt rengöringsmedel. De verkar inte lägga en endaste tanke på att det faktiskt sitter folk här på kontoret och arbetar, förlåt, försöker arbeta.... ahh, sicket I-lands problem vi har!

Nu har vi ÄNTLIGEN kommit ikapp med ordrarna, i eftermiddag när vi går hem ska vi förhoppningsvis ha fått iväg alla dagens ordrar *håller tummarna*.

Efter jobbet blir det troligtvis en sväng runt sjön, kanske får jag med mig Carro som numera har semester, annars knallar jag nog själv. Det enda som får hindra mig idag är att det regnar, har ju inge paraply!

Det ryktas om glass till fikat här på avdelningen.. måste nog undersöka detta strax.
Puss o Kram

Inga kommentarer: