tisdag 10 juli 2007

Lite smått irriterad på min annars så kära blogg nu. Kan inte lägga till rubrik på mina inlägg inte heller se min statistik e*grr*. Får nog allt ta och skicka blogger ett argt mail snart!

Idag började jag tidigt, 07.00 närmare bestämt, det var riktigt segt att stiga upp redan kl 06.... jag har helt glömt bort förra sommaren då jag började jobba 06.00 i fyra veckor!
Vi har massor att göra på jobbet, tusen-miljoner ordrar att "slå igenom" och vi har precis hunnit med gårdagens... då ska det sägas att vi har 40 minuter kvar av arbetsdagen.
*PUST*....Det blir att börja klockan 07.00 imorgon också....

Ikväll blir det en sväng runt sjön för att rensa skallen från siffror och sen allsång på skansen...
mycket allsång nu för tiden ;)

Nu ska jag jobba på de sista 39 minuterna!
Puss

Inga kommentarer: