torsdag 12 juli 2007

Torsdag betyder nedförsbacke!

Vad skönt det är när torsdagen kommer, då är man på god väg mot helg :)
Denna helgen ser jag dessutom mycket fram emot. Vi ska nämligen till Halmstad.
Johans mormor och morfar fyller båda 75 i år och de ska därför ha lite kalas. 150 års kalas är väl kanske inte värsta galejet, men att komma ifrån Växjö för helgen tycker jag ska bli jätteskönt!
Vädret verkar tyvärr inte bli något vidare så istället för beachen som var målet för söndagen så får det kanske bli lite upptäcksfärd på stan, som jag för aldrig har besökt förut (dagtid :))

Ikväll blir det en runda till Hälsostudion, lite jogging, mag och armträning får det allt bli, får inte bli försoffad bara för att man blivit arbetare. Blev aldrig någon promenix runt sjön med Carro igår, stället gick jag och Johan hem från stan efter att ha vart på vernissage hos ett gäng unga konstnärer som ställde ut foton i sitt galleri. Där vi gick blev vi sugna på tacos, så tacos fick det bli. Tacos blev det även till lunch idag, smakade alldeles utmärkt. I. LOVE. GUACAMOLE.!

Nu ska jag kanske nätshoppa lite, stipendiepengarna som bränner.
Baj baj.

Inga kommentarer: