fredag 1 juni 2007

Jag tror, jag tror på sommaren.

Man kan ju inte göra annat när det är Juni månad :) Lite trist att inte solen skiner och det är jättevarmt, men det regnar ju inte heller så då får man väl vara nöjd i det här landet. Uppe tidigt idag, ska till campushälsan en sväng och fixa lite innan jag ska på intervjun. Vid 12 får jag dessutom tillbaka nycklarna till min lägenhet så då blir det inflyttning så att det smäller om det! Tyvärr lär jag nog inte få någon som helst hjälp med den då Johan jobbar hela dagen, likaså mamsen, Lina och Sara.. mina kära studentkompisar har jag inte ens vågat fråga om hjälp.. de har väl fullt upp nu de sista dagarna i skolan. Ikväll blir det en runda till IKEA också när vi åker ner mot det skånska höglandet, kuligt värre :)
Nu ska jag dressa mig så att jag hinner i tid till 8.

Puss & Kram

Inga kommentarer: